Inki en Nicolien zijn op bezoek. Omdat het groepje Fiep, Luna, Lieke en Meena al een aantal weken duidelijk bezig is hun tekeningen te verklanken en te organiseren hoe ze dit willen doen, vragen wij Nicolien om ze te begeleiden.
De meisjes bespreken hoe de tekeningen moeten klinken, hoe ieder er bij speelt. Er wordt een volgorde bepaald waarop de tekeningen gespeeld gaan worden. Ze hebben daar duidelijk ideeën over: eerst 'pannekoeken eten', dan 'de douche', 'kraan', 'tv' en als laatste 'ballon die kapot is'. De tekeningen zijn bepalend voor de ‘compositie’. De compositie wordt geoefend. Tijdens de presentatie is er steeds onduidelijkheid over welke tekening gespeeld moet worden. Fiep wijst dan naar een tekening, kijkt vragend naar Luna, of ze overleggen eventjes om te bepalen welke tekening aan de beurt is.
De meisjes maken een compositie m.b.v. het verklanken van de tekeningen en het bepalen van de volgorde. Nicolien vertelt dat ze een duidelijk klankbeeld bij iedere tekening hebben, vooral Fiep. En we horen van Nicolien dat de verwarring over de volgorde van de tekeningen, die bij de presentatie ontstond, kwam doordat zij de tekeningen in een andere volgorde had neergelegd dan hoe de meisjes geoefend hadden.