Bieke bestudeert het geluid van de mbira. Ze probeert de toetsen met haar vingers van boven naar beneden te spelen. En omgekeerd. Met haar hoofd heel dichtbij om te luisteren. Dan komt Sachal erbij. Ze heeft ook een mbira, maar zonder kalebas. Na een tijdje ruilen de meisjes. Dan willen ze het graag aan iedereen laten horen. Bij het voorspelen gebruiken ze alleen de mbira in de kalebas en spelen er samen op.
Je zag heel duidelijk dat Bieke bezig was het instrument te onderzoeken. Ze speelde er op verschillende manieren op. Soms deed het pijn aan haar vingers, soms klonk het anders, harder of zachter. Ze ging met haar hoofd bijna in de kalebas.
Toen Sachal er met een mbira zonder kalebas bij kwam zaten ze naast elkaar en waren allebei met hun instrument bezig. Soms gingen ze overleggen. Na een tijdje gingen ze wisselen, en luisteren naar hoe het met of zonder kalebas ging.
Ze wilden heel graag iets aan iedereen laten horen. BIj het voorspelen speelde Bieke en Sachal zat ernaast. Sachal hield de kalebas vast en soms speelde ze ook een beetje.